Договір надання послуг у сфері інформатизації №
м. Київ «25» липня 2021 року
ТОВ «____________________», в особі _______________ який/яка діє на підставі статуту, далі – Замовник, з одного боку, і
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Строменко Віталій Сергійович діє на підставі Виписки з ЄДР, далі – Виконавець, з іншого боку, а разом іменовані – Сторони, уклали цей Договір надання послуг у сфері інформатизації (далі — Договір) про наступне:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- За цим Договором Виконавець надає Замовнику в порядку та на умовах, визначених в Договорі, послуги у сфері інформатизації, детальний перелік який встановлений та погоджений Сторонами , а Замовник зобов’язується здійснювати оплату за надані йому Послуги в строки, в порядку та на умовах, визначених в Договорі
- За цим Договором послуги у сфері інформатизації (далі – Послуги) включають:
Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах, консультування в сфері сбору данних, архівація та зберігання данних архіву.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
- За цим Договором Замовник вправі:
- Отримувати Послуги належної якості;
- Отримувати від Виконавця інформацію про хід надання Послуг;
- У випадку, якщо якість Послуг за цим Договором не відповідає заявленій Виконавцем Замовник вправі відмовитися від підписання Акту надання Послуг до усунення недоліків Послуг;
- У випадку, якщо Послуги були надані Виконавцем з порушенням строку чи інших умов Договору, Замовник вправі вимагати повернення частини грошових коштів, що пропорційна вартості Послуг, наданих Виконавцем з порушенням строку чи інших умов Договору;
- Розірвати Договір в односторонньому порядку.
- За цим Договором Замовник зобов’язаний:
- Оплачувати Послуги в порядку, в строки та на умовах, визначених Договором;
- Забезпечити передачу всієї необхідної інформації для надання Послуг, при цьому самостійно забезпечувати повноту, актуальність, точність, достовірність такої інформації, а також дотримуватися вимог Виконавця щодо формату надання такої інформації, встановлених додатково Сторонами.
- За цим Договором Замовник вправі:
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
- За цим Договором Виконавець вправі:
- Отримувати від Замовника винагороду за надані Послуги;
- Залучати третіх осіб, залишаючись відповідальним перед Замовником за невиконання/неналежне виконання умов Договору
- Робити архівацію інформації Замовника кожен робочий день, або за запитом Замовника, зберігати на електронних носіях та на території Виконавця весь архів, та за запитом Замовника передавати архівні копії..
- Розірвати Договір в односторонньому порядку.
- За цим Договором Виконавець зобов’язаний:
- Надавати Послуги, використовуючи як власні ресурси, так і з залученням третіх осіб, на підставі укладених відповідних договорів з третіми особами;
- З моменту підписання Договору забезпечити надання Послуг;
- Забезпечувати надання Послуг на період дії Договору згідно з умовами, викладеним в даному Договорі;
- За відповідним письмовим запитом надавати Замовнику у письмовій формі звітні та статистичні дані про надані Послуги;
- ;
- , Виконавець зобов’язаний враховувати таку інформацію для оперативного оновлення з моменту її отримання.
- За цим Договором Виконавець вправі:
- ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
- Вартість Послуг за цим Договором становить 55 Евро за однин місяць. Перерахунок до оплати в гривнях, за курсом НБУ на дату перерахування коштів.
- Взаєморозрахунки за даним Договором здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця за реквізитами, зазначеними у даному Договорі.
- Оплату наданих Виконавцем за цим Договором Послуг Замовник проводить щомісяця на підставі рахунку-фактури, наданого Виконавцем.
- Після закінчення кожного місяця протягом всього строку дії Договору Виконавець складає та передає Замовнику 2 (два) примірники Акту надання послуг, один з яких Замовник після підписання повертає Виконавцю, а інший залишається у Замовника.
- У разі, якщо якість наданих протягом місяця Послуг не відповідає заявленій Виконавцем, Замовник вправі відмовитись від підписання Акту надання Послуг до усунення недоліків, при цьому повідомивши письмово Виконавця протягом 3 (трьох) робочих днів.
- У разі, якщо Замовник не заявив про можливі недоліки в обумовлений п. 4.5. цього Договору строк, надані послуги вважаються наданими Виконавцем належним чином та прийнятими Замовником, а Акт надання послуг – підписаним Замовником.
- Всі витрати, пов’язані з перерахунком грошових коштів, в тому числі комісії банків, несе Замовник.
- У випадку зміни вартості послуг третіх осіб, що залучаються Виконавцем для належного надання Послуг, Сторони можуть переглянути умови Договору.
- ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- Усі спори, що виникають між Сторонами з приводу виконання умов даного Договору, вирішуються шляхом переговорів.
- У випадку якщо рішення спору шляхом переговорів стане неможливим, такий спір може бути передано на розгляд господарського суду згідно чинного законодавства України.
- ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за цим Договором якщо таке невиконання або неналежне виконання є наслідком виникнення обставин непереборної сили, які виникли після підписання даного Договору та настання яких неможливо було передбачити перед підписання Договору.
6.2. Під непереборною силою в даному Договорі Сторони розуміють: війну, військові дії, саботаж, терористичні акти, стихійні лиха, громадські хвилювання, пожежі, повені, рішення органів влади, які роблять неможливим виконання умов даного Договору.
6.3. Сторона, яка посилається на обставини непереборної сили, зобов’язана інформувати іншу Сторону про виникнення таких обставин у письмовій формі, з наданням документального підтвердження зазначених обставин.
6.4. У випадку виникнення обставин непереборної сили строк виконання обов’язків Сторін переноситься на строк, протягом якого діють такі обставини та їх прямі наслідки.
- СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Договір укладено на період з 25.06.2020 р. до 25.06.2021 року включно.
Договір вважається продовженим на наступні 12 місяців, якщо за 15 днів жодна
із Сторін не повідомила другу про намір його розірвати.
7.2. Замовник або Виконавець можуть припинити дію Договору, попередньо повідомивши іншу Сторону за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання.
7.3. Сторона має право припинити дію Договору в будь-який моменту випадку невиконання або неналежного виконання іншою Стороною умов Договору.
7.4. Припинення дії Договору, незалежно від причин, не звільняє Сторони від обов’язку провести взаєморозрахунки за Договором.
7.5. Сторони домовились, що текст цього Договору, додатки, матеріали, інформація та відомості, які стосуються Договору, передані Стороні є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони, за виключенням випадків, коли така передача пов’язана з отриманням офіційних дозволів, документів, необхідних для виконання Договору або зі сплатою податків, або обумовлена виконанням Стороною обов’язків за цим Договором.
8. ДОДАТКОВІ УМОВИ
8.1. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
8.2. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору.
8.3. Інформація, надана Замовником згідно цього Договору, є власністю Замовника
8.4. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.
8.5. Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором однією із Сторін до третіх осіб допускається виключно за умови письмового погодження цього із іншою Стороною.
8.6. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
8.7. Всі виправлення за текстом цього Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.
8.8. Жодна зі Сторін не вправі передавати свої права за даним Договором третій особі без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони.
8.9. Для цілей Договору робочими днями вважаються всі дні тижня, крім вихідних днів – суботи і неділі, та святкових і неробочих днів відповідно до ст.73 Кодексу законів про працю України.
8.10. Документи, передані факсу, електронної зв’язком, а також ксерокопії документів, мають юридичну силу і визнаються сторонами, до заміни їх на оригінали зазначених документів.
8.11. Питання, не врегульовані цим Договором, вирішуються згідно з чинним законодавством України.
8.12. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, — по одному для кожної із Сторін.
- РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
Виртуальный сервер с пакетом администрирования SLA
Суть услуги
За плату Заказчику предоставляется доступ к виртуальному терминальному серверу (далее ВС) для работы в офисных приложениях. В зависимости от выбранного тарифного плана, Заказчику выделяются определенные вычислительные ресурсы (частота процессора, оперативная память, место на диске). В стоимость пакета входит администрирование ВС (управление пользователями, настройка программ, защита от вирусов и т.д.)
Расположение виртуального сервера
ВТС запускается на промышленной платформе (процессоры серии Intel® Xeon® E3-2176G Hexa-Core с технологией Hyper-Threading, память ECC Reg, рейд-контроллеры LSI, диски (SSD,NVme SSD), которая находится в крупном дата-центре Германии. Дата-центр оборудован по классу А (электропитание, резервное питание, контроль температуры и влажности).
Пакет администрирования
Под администрированием понимается решение следующих задач:
По требованию Заказчика:
- Заведение/блокировка/удаление/изменение пользователей
- Сброс паролей пользователей
- Установка и настройка отдельных офисных программ, включая программы для сдачи отчетности (при возможности)
- Настройка автоматического обновления программ (при возможности)
- Генерация сертификатов для доступа (при необходимости)
- Сброс Заказчику архива его информации (включая БД)
- Создание согласованного плана резервного копирования
- Восстановление актуальности информации Заказчика на определенную дату (зависит от согласованного плана резервного копирования)
- Настройка принтеров для удаленной печати из сеанса (при наличии драйверов принтера для используемой ОС)
- Установка временных ограничений на подключения определенных пользователей или фиксация IP-адресов для подключений
Постоянно, без требования Заказчика
- Мониторинг параметров ВС
- Антивирусная защита
- Контроль работоспособности ВС, работы по восстановлению при сбоях
- Резервное копирование информации Заказчика по согласованному плану резервного копирования
Возможности пользователей услуги
- Доступ к серверу 24/7 (кроме периодов обслуживания в нерабочее время, о которых Заказчик уведомляется заблаговременно)
- Доступ к серверу без ВПН-туннеля, прямым открытием сеанса удаленного рабочего стола
- Доступ к серверу с любого места, где есть интернет, и нет ограничений местного провайдера
- Подключение локальных дисков и принтеров к сеансу
- В случае сбоев питания на компьютерах сотрудников Заказчика или перебоев интернета, открытые сеансы на ВС не теряются и возможно продолжение работы с прерванного места после восстановления питания или доступа к сети
Ограничения для пользователей услуги по требованию заказчика
- В сеансе ВС отключен доступ в интернет (кроме программ, которым требуется автоматическое обновление)
- Пользователи ВС работают с правами «пользователь». Права администратора не предоставляются
- Ограничивается запуск посторонних программ (запускаются только программы, установленные нашими админами)
- На одного пользователя разрешается одновременное открытие одного удаленного сеанса
Стоимость и условия оплаты
- Услуга предоставляется на условиях 100% предоплаты за месяц пользования
- В случае отсутствия своевременной оплаты доступ к серверу ограничивается до поступления денег. Однако информация Заказчика будет выслана ему по первому требованию.
- Если сервер арендуется на срок менее 3-х месяцев, дополнительно оплачиваются работы по подключению
Ответственность сторон
- Исполнитель старается поддерживать работоспособность ВС на уровне не менее 99% времени.
- Заказчик обязуется не предпринимать любых несанкционированных действий, направленных на нарушение работы ВС (попыток получить расширенные права, заражение вирусами, использование «дыр» ОС и т.д.). В случае обнаружений таких действий со стороны сотрудников Заказчиков, Исполнителю дается право выставить счет за ликвидацию последствий или разорвать аренду.
- Заказчик обязуется надежно хранить предоставленные логины, пароли и сертификаты для доступа к ВС и осознает, что утеря/разглашение их может повлечь за собою несанкционированный доступ третьих лиц к информации Заказчика.